Nuorisojaosto

Nuorisojaosto -Miksi?

Nuorisojaosto on olemassa yhdistääkseen yhdistyksen nuoria. Haluamme lisätä nuorten jäsentemme Ay- ja työelmätietoisuutta. Haluamme luoda uusia tuttavuuksia ja aktivoida jäseniemme. Haluamme nostaa nuorten äänen kuuluviin. Haluamme toimia nuorten vertais- ja tukiverkostona.

Nuorisojaosto -Mitä?

Nuorisojaosto on avoin kaikelle toimelle, mikä edistää sen tavoitteitta. Järjestämme mielellämme tapaamisia, koulutuksia tai mitä tahansa meiltä halutaan.

Vastaa tähän kyselyyn nuorisojaoston toiminnasta!

Nuorisojasto -Ketkä?

JHL:ässä nuoreksi lasketaan kaikki alle 36 -vuotiaat henkilöt. Alla vielä nuorisovastaaviemme esittelyt.

Eemeli Issakoff

Järjestelmäasiantuntija, 21
Moikka!

Olen Eemeli Kangasalta. Työskentelen Istekissä kaikkien Pirhan liittymiin ja puhelimiin liittyvien ongelmien parissa Tykkään pyöräillä, pöljäillä koiran kanssa, puuhailla tietotekniikan parissa. Nuorisovastaavan työ on minusta tärkeää, sillä se mahdollistaa nuorten äänen kuuluville nostamisen, työelämä- ja ammattiyhdistystiedon levittämisen sekä nuorentaa liiton vaikutelmaa. Ole yhteydessä ilman mitään kynnystä!

eemeli.issakoff@istekki.fi
050 479 3187 (virka-aikana)